Blog | Book | E-books | News

De nieuwe wereld van het uitgeven van boeken

August 20, 2020

Vooraan en in het midden – ik accepteer dat de methode van de boekendistributeurs, abstract operators, redacteuren en fysieke boekhandels de methode van de dinosaurus reizen.

Dit is de reden: ten eerste is er een hoge risicofactor verbonden aan het betalen van een schrijver om een ​​boek te verspreiden. De kosten zouden galactisch kunnen zijn om de originele kopie te laten lezen, op dat punt te laten wijzigen, op dat punt over te halen door distributeurs en hun accountants. Op dat moment moet de gewijzigde originele kopie worden afgedrukt. Schaduwtekeningen kunnen over het algemeen geen onderdeel van het boek zijn, omdat ze veel te veel geld kosten om te verwerken.

Op deze manier kiezen distributeurs schrijvers die vanaf nu worden verspreid. Betekent dit veel goeds? Als de kans groot is dat een maker van een grote hit obscuur is, op welke manier kan hun blockbuster dan ooit rondkomen? In het geval dat die ‘treffer’ in de hoofdopstelling aan de voorkant van de fysieke boekwinkel terechtkomt, kan het een gebruiksduur hebben van slechts een halve maand voordat het achter in de winkel wordt gegooid, en op als laatste belandt het op de prijsverlagingstafel bij Joes ‘Buck-a Book Emporium.

Op dat moment is er de kwestie van de winst. Distributeurs hebben overeenkomsten met boekhandels waarbij ze hun geld terugkrijgen voor “mislukte boeken” die per abuis in de winkels zijn gestopt of die niet energetisch genoeg verkochten.

Het kan drie jaar duren voordat een boektitel en de daaruit voortvloeiende inhoud – voorbij die van het 40 pagina’s tellende Submission Package – bij de blokken en concreet aankomt.

Ik wil u er even op wijzen dat Borders – de nummer twee boekwinkelketen – insolventie heeft overwogen. De eerder genoemde redenen zijn half te wijten aan het einde van talloze boekhandels tot nu toe – inclusief het grote aantal ‘mother’ n pop’-stands die Amerika of een andere stad van de stad op deze planeet zagen.

In die zin is mijn besluit dat het uiteindelijke lot van boekdeals zal zijn in de positie van online digitale boeken. Hoe het kan werken, is dat schrijvers (eerstejaars of gedistribueerd) hun boek zullen maken. Ze starten en controleren de titel van het boek. Ze zullen hun eigen spreads structureren. Ze zullen hun boeken aanpassen door gebruik te maken van een aantal fantastische programmeerprogramma’s voor spelling en interpunctie die nu beschikbaar zijn. Ze zullen het boek ontwerpen (voor het grootste deel in experimentele modus, vergrendelde.pdf-configuratie), en ze zullen het boek / de boeken overbrengen naar een online boekwinkel. De boekwinkel zou van henzelf kunnen zijn – compleet met hun eigen speciale regeling om contant geld op te halen bij Mastercards (of door gebruik te maken van bestaande PayPal-innovatie). Hun boeken kunnen op dezelfde manier worden overgedragen naar Google Books, of Amazon, of naar een willekeurig aantal online boekhandels die naar het internet gaan – vooral omdat de nummer twee keten het teken heeft gegeven dat blok en mortieren op weg zijn naar vernietiging.

Met het verschijnen van internet, en “Ignite” of “alkoof”, of Apple’s I-pod, of welke pc dan ook, zou het boek nu kunnen worden gelezen … zonder ooit te worden gedrukt.

De distributeurs van morgen zullen veel beter uitkomen in het licht van het feit dat:

Schrijvers zullen zichzelf onderbouwen door de hoeveelheid boeken die ze verkopen. In het geval dat een boek de stratosfeer in gaat vanwege een aantal dingen die het kunnen aandrijven, kan de nieuwe distributeur van morgen er zijn om de overeenkomst voor dat boek te produceren. Tegen die tijd realiseert de distributeur zich dat dit boek enorm veel geld kan opleveren. Dit is wat eerder ontbrak. Er was altijd een gevaar. Momenteel, met de komst van het online digitale boek en het volgen van mogelijkheden voor deals, is er een verwaarloosbaar gevaar.

Een maker – nieuwkomer of niet, kan bekend worden door op YouTube te verschijnen en een groot aantal hits te verzamelen. Een maker kan doen wat Justin Beeber deed … het YouTube-circuit raken, “viraal” gaan en een groot aantal hits behalen. Vandaag doet Justin Beeber het heel goed voor een “kind” … beginner … nieuweling.

Videomakers kunnen worden gevierd door te verschijnen in tv-drama’s zonder script of in de Orpah Winfrey-show als ze een bepaald publiek aantrekken. Makers kunnen bijvoorbeeld de loterij winnen. Een van die loterijwinnaars kwam meer dan vijf keer in de loterij terecht … dus koos hij ervoor een boek samen te stellen over hoe hij zo vaak won. Het boek verkoopt all-inclusive!

Zoals het werd gedaan in de goede dagen dat je je een weg naar de top baant door alleen strategieën te promoten – met behulp van Facebook, Twitter, YouTube, Ezine of Faithwriter’s.com – en een grote groep andere bestemmingen voor het samenstellen van artikelen kan een schrijver ertoe brengen Notitie. Faithwriter’s.com was het voertuig waar Shellye Horowitz “geluk mee had”. Hier is de advertentiestructuur van de Faithwriters.com-site met betrekking tot mevrouw Horowitz: – “Een van mijn artikelen op uw site” Quieting the Storms of My Heart “is erkend voor distributie in de God’s Way Series – een componeerkans die ik heb gevonden op je site … Ik ben zo enorm dankbaar. “- Shellye Horowitz

De makers van het nieuwe kind zijn in wezen helemaal alleen, maar het speelveld voor alles is nu gelijk. Iedereen kan een boek samenstellen en het direct naar de online boekwinkel brengen – binnen zeven dagen nadat het is samengesteld. Dat is ongeveer twee jaar, negen maanden en 24 dagen sneller dan de opleiding tot distributeur / artistiek specialist / redactiemanager!

Verschillende redenen waarom online digitale boeken het distributie-universum van morgen zullen beheersen, bevatten deze geheel belangrijke eigenschappen:

1. Het online digitale boek kan direct worden gewijzigd.

Dit maakt het digitale boek in feite beter dan de gedrukte aanpassing waar grammaticale fouten of andere misstappen worden gevonden … te laat om ze aan te pakken. Het maakt het boek bovendien actueel in het licht van het feit dat de schrijver zijn boek vrijelijk kan veranderen. Ik heb de voortgang van mijn boeken gewijzigd en heb zelfs de introductiepagina twee of meerdere keren gewijzigd. Het enige dat nodig was, was het wijzigen en opnieuw overdragen.

2. Schaduwillustraties kunnen worden gebruikt.

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het opnemen van alle schaduwvoorstellingen die de schrijver in zijn boek wil samenvoegen. Ik heb schaduwcontouren toegevoegd aan elk boek dat ik tot een online digitaal boek heb gemaakt. Mijn zachte kaft op Amazon is 157 pagina’s, wordt verkocht voor $ 14,95 en heeft geen schaduwlijnen. De meer up-to-date vorm – het digitale boek, heeft 257 pagina’s en een breed scala aan schaduwillustraties … geen extra kosten voor deze schrijver, noch voor de niet-bestaande printer … en de algemene bevolking vertoont tekenen van kwaliteitsverbetering boek – en dat brengt me bij de beste motivatie achter waarom online digitale boeken de show zullen draaien.

3. Kosten

De kosten van een online digitaal boek zijn lang niet bepaald een boek met zachte kaft of hardcover dat in een block ‘n mortar-winkel zou kosten, aangezien het niets kost om het boek van idee naar het rek van de online boekenwinkel te brengen! Mijn digitale boeken worden totaal geschat op slechts $ 9,95. In het geval dat mijn Diary of A Dieter-boek een zachte kaft was, zou het $ 14,95 en $ 22,00 opleveren als het een harde kaft was. Voor $ 9,95 krijgt de gebruiker een gigantisch arrangement omdat ze een soortgelijk boek krijgen – dat ze kunnen downloaden naar hun pc of een ander “peruser-gadget”, en ze krijgen het extra voordeel van volledige schaduwcontouren! Op welke manier zou dit kunnen worden verslagen door een fysieke boekwinkel?

4. Voordelen

Het voordeel van mijn digitale boeken op Amazon is $ 0,73. Dat klopt – drieënzeventig penningen! Zeker, het verkoopt voor $ 14,95, en individuen krijgen het voor dat bedrag nog. Vanaf dat moment stuurt Amazon een bruto cheque van $ 6,73. Daarvan moet ik ten slotte de $ 4,00 aftrekken die het kost om het boek te laten drukken – ik moet de $ 2,00 aftrekken die het me heeft gekost om het naar Amazon in Kentucky te sturen of een andere plaats waar ze me opdragen om het op te sturen. Netto $ 0,73.

Op een vergelijkbare manier kostte het me niets om een ​​online digitaal boek af te drukken, niets om het te verzenden, niets om het te downloaden naar de inbox van een gebruiker, dus van de $ 9,95 die PayPal voor me verzamelt, heb ik netto $ 9, – / 36 na ze nemen hun $ 0,59 om de uitwisseling te doen, verzamelen het geld van de Mastercard van de koper, verwerken het en slaan mijn $ 9,36 legitiem op in mijn financiële balans die om die reden op een veilige plek is opgeslagen.

Hoeveel editors had ik nodig? Nul. Hoeveel distributeurs? Nul. Welk bedrag heb ik nodig om een ​​boekwinkel te betalen om mijn boek te laten staan? Nul.

Distributeurs, redacteuren en exploitanten van abstracts moeten zich aanpassen aan deze betere benadering voor reclameboeken. De distributeur zou, zoals ik het zou zien, hun onceremonieuze mentaliteit over het ontslaan van makers moeten verliezen. Ik begrijp dat de essentiële verklaring waarmee ze makers zonder een tweede gedachte afwijzen, uitsluitend budgettair is. Ze kunnen de geldgerelateerde uitdaging niet aangaan. Momenteel zullen ze alle boekensites benaderen … zoals Google Books of Amazon (en mogelijk Borders in het geval dat ze toestemming hebben om door te gaan met hun online boekpromotie), en beslissen – op basis van deals die daar zijn opgenomen, welke schrijvers ze willen om een ​​overeenkomst mee te tekenen voor de boekrechten. Aangezien deze distributeurs en artistieke operatoren de administratie van de online boekwinkel benaderen (geen onzekerheid), en onmiskenbaar meer potentiële boekdeals kunnen produceren dan de schrijver, zullen er afspraken worden gemaakt.

Momenteel – over de manier waarop schrijvers momenteel van boekwinkel naar boekwinkel moeten gaan om hun boeken vooruit te helpen. Hoe zit het met praten over hoe dat kan opschudden op het gebied van boekovereenkomsten van de dingen die komen gaan.

In plaats van van boekwinkel naar boekwinkel te gaan (wat contant geld en tijd kost), zou de schrijver kunnen worden opgenomen in een video-setting over de belangrijkste bestemmingen van de boekhandel, zoals Amazon, enzovoort. In de buurt van de titel van het boek kan een klein tv-schermsymbool staan. Perusers konden niets liever willen dan de mogelijkheid hebben om waar te nemen hoe hun schrijver eruitziet, en de schrijver kan rond een individueel ‘gesprek’ met zijn peruser op dat niveau hebben. Ik doe het nu op mijn eigen boekwinkel-site.

Verschillende voordelen van reclame kunnen zijn dat het boek niet het belangrijkste is dat kan worden verkocht. Gesigneerde afbeeldingen of gesigneerde boekspreidingen kunnen worden verkocht. T-shirts kunnen worden verkocht. Uitdagingen kunnen worden bedacht tot waar de schrijver van een blockbuster (online digitaal boek) een paar van de winnaars van de uitdaging kan ontmoeten die haar boek hebben gekregen – tijdens een achter het podium gelegenheid of avondmaal – of entertainmentexpo. Niet uitsluitend zou de publiciteit van een amusementsbeurs voor schrijvers redelijk zijn – en winstgevend, maar er zouden nog meer boeken worden verkocht als de tak van die geadverteerde gelegenheid. Ik vergelijk die situatie met een andere film die opnieuw wordt uitgebracht op een plaat.

Ik accepteer dat mijn idee van de boekwinkels en gelegenheden van morgen binnenkort werkelijkheid zal worden. Met innovatie van vandaag verandert internet snel in het begin en einde van morgen. Het is een “monsterbrein” met gegevens over de meest bekwame methode om iets te doen. Het is een stripwinkelcentrum waar ik momenteel het grootste deel van mijn spullen koop – van streak-drives voor mijn pc (van $ 3,95 5 tot $ 117,00 voor iets vergelijkbaars), tot werkstations die bij mij thuis worden afgeleverd … om te boeken